lördagsöndag

Blev utgång igår. Kul var det :) Men bina kunde inte haka på, så d va trist. Åkte in med nettan ist, hon och en kompis skulle till claras, så hakade på dit först. Va där ett tag, sen drog jag vidare till whiteroom. D va schysst ^^ träffade rotebrograbbar som d va typ jättelänge sen ja träffade sist, så d va jättekul att se dem igen :)
Christopher dealade till sig en taxi åt oss hem till rotan, somnade i en soffa sen ^^
Idag har jag inte gjort mycke, kom hem vid 13:30 kanske, vi skulle ha nån "städdag" istallet inför tisdan, så gjorde en kraftansträngning och tog mig dit. Fixade det som skulle fixas sen gick jag hem igen ^^
Har halvsovit i soffan hela eftermiddan hehe.

Cyklade till stinsen igår också, shoppade 2 toppar och lite smink :) Åh bara för d kom jag på att jag måste ner och hämta min cykel vid stationen.. Blev lite stressigt igårkväll när ja skulle iväg så fick ta cykeln till stationen. Hoppas den står kvar, sist jag lämnade cykeln där, typ 3 nätter, så fanns ju bara halva cykeln kvar när ja skulle hämta den sen haha.

Aja, prommis ner till stationen nu ^^