psykopat?

Spänning på hög nivå idag på jobbet. Polis tillochmed! Hehe.
Kom in en tjej, 30+ typ, som började snacka me en av killarna som har företaget som hyr en del av våra lokaler. Dom började småtjaffsa lite eftersom han undrade vad hon gjorde där, och tyckte att hon skulle gå. Men näe, hon skulle prata med dom först. Hon va inte klar!
Det slutade med att hon vägrade lämna kontoret, så dom ringde dit polisen som kom och pratade med henne, sen kördes hon iväg till rotebro station.
Tydligen så fortsatte hon att ringa på grabbarnas mobiler, och tillslut hotade hon me att skjuta ena killen!? Dom spelade in det för att kunna anmäla. Det lugnade sig lite till det var dags för hemgång, jag var själv kvar på kontoret (förutom grabbarna i "sin del" av lokalerna"). Då ringer chefen och säger att puckot sitter utanför i en taxi!
Han ville inte att jag skulle gå ut där själv så han skulle stå med bilen utanför och kolla så att allt var lugnt.. Men det slutar iaf med att min andra chef ringer och säger att jag ska gå ut bakvägen så att hon kan komma och hämta mig och skjutsa mig hem. Polisen hade kommit sen och dragit ur tjejen ur taxin, som hon tydligen vägrat kliva ur, och tagit med henne iaf.
Haha. Jepp, min arbetsdag ^^

Va på prommis och sen förbi stallet.
Har varit iväg och solat lite också :) Sen bara lugnt ikväll. Kollat lite film och så.
Imorn blir d utgång :)

Hittade en låt jag letat efter idag också, hörde den när jag var ute och shoppade lite igår, sen har jag haft den på hjärnan. Det var Tom Novy ft. Michael Marshall - Your body (både "originalet" och Gianluca Motta remix)