Sol och onödiga funderingar.

Satt ute en timme idag på lunchen, så skönt! :D Dom har fixat så att vi har ett bord utanför kontoret så vi kan sitta där när det är fint väder. Perfa som idag när man vill sitta ute och käka lunch :)
Va rätt lugnt på jobbet idag. Satt och fixade lite på eftermiddan med hemsidan som jag ska göra. Gick sådär haha, får fråga brorsan om lite hjälp, körde fast totalt, så gick runt och vattnade lite blommor istället ^^
Va i väsby centrum en sväng efter jobbet. Kollade lite efter nån jacka, hittade ingen direkt. Bara en kort typ, kavaj, me korta armar och skärp i midjan. Får fundera lite om det är en keeper eller inte. Men rätt söt iaf.

Ska ut på prommis nu :)

Har försökt och skriva en mening flera minuter nu, men kommer inte på hur ja ska förmulera mig liksom. Tror jag vill mena att.. att.. Näe jag vet inte. Det är jobbigt att inte veta vart man har en person ibland bara. Trodde jag visste, och ville väl hoppas lite... sen förstod jag inte alls.. och nu förstår jag inte så mycke mer heller. Men ändå.
Aja, det visar sig. Hur det än blir.

Snart e d sommar :)