Trist!

Jackan jag beställde va inte alls så fin som den såg ut! Den va jättetråkig, så den får åka tillbaka imorn. Såg fram emot en ny jacka ju ^^ Nackdelen me att shoppa på nätet hehe. Får bli ut en sväng imorn eller i helgen och kolla om jag hittar nån annan istället.
Slutar 12 imorn iaf, så skönt, älskar onsdagar nu :)
Men får första lönen imorn efter att ja fick d "nya" schemat, så får se hur mycke skillnad d blev.

Försov mig imorse! Haha hatar när sånt händer. Vaknade av att mamma knackade på dörren när klockan va 7:50, och undrade när jag började idag. Haha no! ^^
Men blev rätt imponerad av mig själv, va på jobbet 25 min senare :D så d blev inte så farligt ändå hehe. Tog igen d lite på lunchen sen ist.

Kanske, kankse har någon nu som kan ta hand om Errata till hösten. Och om det blir så blir jag supernöjd :) Skulle prata mer om det sen. Skulle va så skönt om d löste sig så pass smidigt.
Fyllde i semesterschemat idag på jobbet också, blir nog 5 veckor, om dom inte säger något om det. En vecka går ju åt till N.Y i juni, sen blir d vecka 28-29, och antagligen 31-32 :) Hade ju kunna tagit de fyra veckorna ihop, men tyckte d va perfekt förra året me två sista veckorna i juli och två första i augusti.. så tror nästan d bli jobb vecka 30. Så har man 2 veckor till sen :)

Eller ja vet inte hehe. Kanske blir 28-31 ändå.. Äh, får se. Borde inte va såå svårt och byta isåfall.
Surrade me mamsen om att kika på nån sista-minuten resa :D
Har ju åkt 2 år me henne nu, rätt mysigt ^^ Förra året blev d ju rätt skön återhämtning från bulgarien iaf!
Hon har semester v.29-31.. så e ju kanske lättare o hitta nån resa om man har fler veckor o välja på.. Men får se, beror lite på hur mycke pengar som går åt i magaluf också..

Aja, ska sova lite, vill inte försova mig imorn igen :P