Vaalborg

Ska hoppa in i duschen och fixa mig lite snart. Ska iväg o möta Pia och de andra vid stationen sen och handla lite mat, sen blir d fest, eller utgång. Vi får se :)
Är inte supertaggad direkt, men d brukar ordna upp sig ^^ Har bara tagit d lugnt hela dan, va ju ledig, men var uppe kl 7 imorse och gav hästarna mat. Hade tänkt fortsätta sova när ja kom hem, men va inte hemma förräns 9 sen så kändes onödigt o gå o lägga sig igen.
Väntar på att duschen ska bli ledig bara, brorsan och bella ska också iväg så blir stressigt ibland när det bara finns en toa/dusch :P

Imorn är d "familjedag" i stallet, får se om man är tillräckligt pigg för att gå dit och göra en insats. Förra året mådde man ju kanske inte såå bra 1:a maj. Man kände sig inte helt fräsh när man skulle rida, springa med hästar och vara supertrevlig mot alla barn och föräldrar haha. Därför har jag inte anmält mig till att vara med på något iår :P Tror iofs att jag sa att errata kunde gå barnridning, men jag lovade inte att jag skulle leda henne. Sa att hon kunde gå med, men att någon annan gärna får leda hehe.

Skickade mess till tjejerna från gamla klassen i lördags och kollade om dem ville komma hit på lite middag på fredag, och det verkar som att alla kunde. Ska bli jättekul! Träffas ju inte så ofta nu =/  Så då blir d lite tjejmiddag ^^