9!?

9 grader var det imorse! Ah, det gör ont i hjärtat! Det är inte ens september?!
Förutom det, så mådde jag skit imorse. Underbar dag. Skrev ju att jag trodde att jag höll på att bli sjuk igår. På eftermiddagen hade jag jätteont i huvudet och i nacken. Halvsov i soffan när jag kom hem, och gick och la mig kl 21:30 typ. Sov nästan 9 timmar inatt. Det behövdes kändes det som, men mådde inte alls bra imorse. Var såå nära att inte gå till jobbet. Höll på svimma när jag stod i duschen haha. Men känner igen de där symptomen nu så han sätta mig ner :D Sen tog allt typ dubbelt så lång tid imorse som det brukar, va på jobbet 8:45. Men skippar lunchen så det är lugnt. Nu känns det lite bättre. Tog en asperin innan jobbet. Su nu e jag lite klarare i huvudet, men min hals e inte rolig! Uh..
Hade varit såå skönt att komma hem i eftermiddag och slänga sig o soffan igen och ligga där tills bedtime. Speciellt me tanke på vädret! Men, nejdå. Har kvällsfodringen, tisdagkväll ju. Hoppas det har blivit lite bättre väder tills ikväll iaf. Iofs är det säker skönt me lite luft, men måste ju väga upp hö, ta in häsar, mocka o blanda mat till E, lägga in ny torv (som jag skjutit på sen i helgen). Ouf. Var jobbigt det blev.
Har inte hört så mycke mer angående transporten av E. Känns som att jag verkligen inte orkar göra nånting på den fronten. Men vet att A ringer runt och kollar lite iaf. All min energi där gick åt till belsutet att säga upp boxplatsen. Det är rätt påfrestande också att bara gå och vänta, och att se E såhär. Hon är ju inte mager eller mår dåligt eller så, men hon har ldrig stått såhär länge under de åren jag har haft henne, och det märks ju på muskler och sådär. Tunn över ryggen bl.a. Hon ser gammal ut just nu, och det gör lite ont. Speciellt när man vet att hon mår bra och borde ridas för att hållas fräsh. Men nu har hon kompisar i hagen, och en kompis i stallet också. Så det är bra. Lilla tanten...

Det kommer bli jobbigt det är..