"If love is blind then why do we all buy lingerie?"

från The Streets - Momento Mori

Skulle ju ha åkt till danderyd idag, men blev inte av. Skulle fått skjuts av pappa, så väntade på att han skulle ringa. Trodde att vi skulle åka tidigt. Men han hade inte riktigt tid idag.. Så sa att vi kunde åka imorn. Men tror jag åker dit själv istället. Då behöver ja inte vänta, och så kan ja åka på morronen. Då har man d gjort iallafall. Tänkte typ luncha me bella imorn. Blir trevligt. Sjukhuset kan ju inte ta hela dan liksom. Hoppas ja :O

Va supertrött när jag kom hem från jobbet idag. Tror d e för att ja gått o varit lite nervös o spänd inför sjukhus-grejen, har mest suttit o väntat på att pappa skulle ringa och att vi skulle åka in. Men men. Hade ju kvällsfodringen i stallet ikväll, och när klockan va typ 15 kändes d för sent o åka in dit, eftersom ja inte visste hur lång tid d skulel ta. Behövde ju vara i stallet runt 19 iallafall. Kanske hade hunnit, men kul o åka in dit, sitta o vänta i 2 timmr, och behöva åka därifrån för att man märker att man ändå itne kommer hinna, haha. Skulle varit typiskt mig iofs ^^
Om ja åker imornbitti blir d inge jobb iofs, eftersom ja slutar 12 (kan absolut inte tänka mig o jobba eftermiddag ist ^^). Men d funkar nog ändå.
Kom hem och såg att jag hade fått de två böckerna jag beställde iaf :D Snabba Cash och en från Stephen King. Så nu har ja lite o läsa. Kan va bra imorn, hah.
Började läsa lite ur Snabba Cash, men var så trött sen, så somnade i soffan ^^ vaknade 19:15 och fick lite panik över att ja skulle åka till stallet. Kändes såå jobbigt, trodde inte ja skulle ta mig upp ur soffan, så trött va jag! haha ^^ Men men, lite luft sen var man pigg igen. Provocerade armen genom att väga upp hö, mocka, bära vatten och fixa i stallet. Men d gick bra ändå.

Lyssnar på Death Cab for Cutie och deras album Plans nu, riktigt sköna låtar faktiskt. Lättlyssnat liksom.

Förbereder mig mentalt för imorn. Haha. Och lite för resten av veckan. IFALL jag förlorar fighten mot ortopeden gällande gipsets vara eller icke vara. Diskuterar utgång och gips med bella nu. Haha, kan d bli mer B1 och B2? ;D
Nej men som sagt, tänk positivt lr? I vilket fall lär mitt (haha, bra att jag redan gett upp hoppet) blivande gips isåfall få följa med både på utgång på fredag (bara tanken känns rätt otaggande) och kräftskiva på lördag. Haha, ja får passa andra armbågen ;D

Från i lördags! Vi kan ha roligt i kön vi ^^
image104
#1 - - Bella:

OJ OJ OJ vilka hetingar! ;D jag känner igen dom :O