TGIF! ;D

Yees. Fredag, at last! Skönt skönt.
Försov mig imorse, otippat? skulle inte tro det. Men det gick ändå. Blev morgonfodring lite väl sent bara. När jag var på väg fick jag ett irriterat samtal eftersom jag var sen till stallet. Klart man ska va där och ge hästarna mat i tid, men alla kan väl försova sig. Första gången på 4 år liksom, så tog inte så hårt på det direkt. Men det löste sig det me.
Ska strax förbi stallet och mocka och fixa åt errata. Hann ju inte med det imorse nu. Efter jobbet ska jag bara hem och dusha av mig och hämta lite grejer, sen åker jag in till stan för middag och föra :) Vädret verkar ju me bli schysst så ja e taggad ^^

Är nästan klar med Stensundas hemsida nu också. Börjar likna något! Har gått långsamt, men har ju mest fiat med den på jobbet när jag inte haft annat att öra, så har blivit lite då och då. Men nu så! Alldeles snart redo att laddas upp. Ska skicka den till "hemsideansvarig" i stallet bara så får hon komma med sista funderingar om det är något som behöver ändras och så.
Känner mig rätt nöjd ändå, första hemsidan jag gjort, nästan helt själv, med stöd av bror dock ;D Här e lite bilder :)

image106

image107

image108

Blev nöjd med menyn och som man ser på sista bilden. Den grejade jag helt själv! ;D Först när man klickar på "rubriken" så kommer underrubrikerna fram. Flashigt va? haha :D

Nu ska ja till stallet! Effektiv lunch för mig idag ;D