Do it like Günther!

Håller på och packar igen, imorn blir det Zakynthos en vecka, med mamma den här gången ^^
Ska bli skönt, sol och bad, till skillnad från här hemma! Är såå glad att jag har varit iväg på de här resorna i sommar, känns som dem varit värda varena öre! :D Började fundera på hur mycke jag lagt på resor den här sommaren, det var spännande, hehe. Men känner mig såå nöjd att jag kunnat spara ihop de pengarna överhuvudtaget! Det gör det lite lättare att jobba sen, eftersom det inte känns lika avlägset att kunna åka iväg då :)
Har bara börjat med packningen än så länge, just nu ligger alla (nästan) kläder som ska med på min säng, det är steg 1! Behöver göra så för att få en överblick, haha ^^ Men sen är det nästan bara det enkla kvar, att förflytta allt ner i väskan. Blir riktigt förvånad över hur noggran jag är när jag packar, om man jämför med hur mitt rum ser ut ibland (oftast!?). Tillochmed Pia kommenterade min packning när vi skulle åka hem från magaluf, haha :D

Var hemma och grillade och drack lite vin och så i lördags. Linus, Bella o mamma var hemma :D
Linus var grillmaster som vanligt. Efter maten blev det kex och ost, och vin, och mer vin. Vi blev riktigt taggade :D Kändes skumt dock o sitta o vara jättetaggad i mjukiskläder och osminkad, haha, men det funkade. Nånstans började linus hälla upp vodkashottar, och baileys. Vi blev inte mindre taggade av Günther - Suntrip som spelade i bakgrunden, haha! Vi blev inspirerade, och 5 minuter senare hade vi Günther gånger 2, + en george michael på balkongen! ^^

Det togs lite bilder, självklart :P

image57
Ingen kommentar på denna, haha ;D

     
Det började ju bra...

     
Sen gick det utför i takt med vinintaget ;D

     
Här nånstans föddes "Günther"...

     
Svårt att säga vart det spårade ur ;D


Eller kanske inte? Haha!

Resten är censurerade ;D

Har fler bilder på mobilen, men min usb-sladd är hos pappa.. hm.. Lär komma me fler bilder när ja kommer hem från zante (har lärt mig att Zakynthos kallas så ;D).

Ses om en vecka!

puss! ;D