"kyrka? stavas det med S?"

Ja.. pappa fyllde ju 50 i helgen, så i lördags var det stor 50årsfest i sigtuna i huset. Det va trevligt!
Men ja, lördag.. det var samma dag som jag kom från magaluf. Tog taxi från arlanda ut till pappa. 450 kr senare var jag där. Nissen i taxin hade dock väldigt svårt att hitta. Slutade med att han fick en vägbeskrivning av pappa i tel.

Blev en trevlig kväll iaf. Slutade för mig runt 02:30, somnade på 0,2 sekunder på en luftmadrass ;D
Det var en massa god mat och dricka, och en massa folk, eller inte massa, men rätt lagom, va väl 40-45 pers kanske? Presentöppning och hela köret.

Kände mig lite halvskakig och vääldigt trött när jag kom. Sov inget sista natten, jag och tessan var säkra på att vi skulle må mycke bättre om vi inte sov alls, än om vi sov typ 3 timmar. Det höll nästan! Deckade i 45 min. Vaknade med värsta rycket och var helt säker på att vi försovit oss, men näe det var lugnt.
Äckeltrött på väg till flygplatsen, och väl på planet somnade innan planet knappt hunnit lyfta. Sov nästan två timmar iaf. Funkade väl kanske som nån powernap, för mådde mycke bättre när ja vaknade.
Efter några glas vin hos pappa hade jag sen inte så mycke att klaga på ;D

Bella och Linus tog lite bilder:

image46
Pappa e taggad ^^


Grattis pappa!


Ja och Bella!


igen, strike a pose!


Jag, bror och kusin


ja, vi drack lite vin och så..

/love ;D



#1 - - pie:

sötnos ;D