Pics!

Äntligen kommer några bilder iaf. Sitter på jobebt så tar dem som ligger på nätet redan:

View från Empire :)
image30

    
    

bild 2 är också från Empire State Building, 3:an från Times, 4: Emipre utsikt, Empire Building as it self, sandra o linus posar pch pausar utanför Courthouse, Empire as patriotic(!?) as it can be, Central Park, Våran customgjorda karta, och Empire igen (utsikten från taket på vårat hostel)

Har en heel del fler bilder, men på datorn hemma. Är rätt lugnt på jobbet just nu så passar på att blogga härifrån :D

Förresten! En skum grej hände typ nyss, var på väg tillbaka till jobbet efter att ha varit på lunch.. cyklar upp för backen när jag möter en kille, typ 35 kanske? som kommer gående(!) i vägkanten med ett par inlines/rollerblades/rullskridskor (haha, va kallas dem?) på sig. Är precis på väg att cykla förbi honom när han säger "ursäkta?" jag stannar till, "jag måste bara säga att du är jättefin!", eh, okej, tack? "Jag skulle bara bli jätteglad om jag fick en kram"
Haha! 
"Ehm, njae jag har rätt bråttom" fick jag fram. Haha, skummmis :D

Back to work. 2,5 dag kvar!