Storchen? Korchen!

Imorn bli det Mallis!
7:30 lyfter planet mot Magaluf. Ses om en vecka, åker då direkt till pappas 50-års fest, taggad som aldrig förr!?
Något avtaggad möjligtvis, men är det fest så är det :)

Tänkte gå hyffsat snart från jobbet faktiskt. Känner mig såå stressad över allt som ska fixas, så kommer vara ett nervvrak om jag ska gå 16:00 idag.
Nä, tänkte gå runt 12-13 och isåfall ta igen det efter semestern.
Ska hämta mina omklackade skor (va hände i lördags!?) och sen hämta ut pengarna som jag fick tillbaka för Nelly klänningen. Sen ta bussen till Väsby C en sväng och se om jag hittar något mer till pappa. Behöver handla lite schampoo och sånt också. Borde hoppa av vid infra och köpa lite insektmedel till hästen. Sen hem och stryka lite kläder (blir nervös av att tänka på det, senaste gångerna jag har försökt stryka har kläderna blivit brända!) som ska me. Sen till sommarbetet och kolla till hästen, och släppa ihop henne med de andra hästarna.
Seen blir det hem och packa, ladda mp3 med musik osv.
05 imornbitti kommer pia o hennes mamma som skjutsar oss till Arlanda :)

Ska hälsa dessa goa gubbar från er!

image42

Ciao!