Svensk tjej is the grej!

Hemkommen från Magaluf sen nåra dagar, men jag mår inte bra för det! ;D
Är det någon som varit där (eller något annat liknande ställe, Nettan? Ayia Napa?) som inte kommer hem sjuk, eller blir sjuk när man kommit hem? Spännande det där! Och ja, med sjuk menar jag såna roliga grejer som hosta, superförkyld, feber osv. Inget annat! :P

Men iallafall. Skulle såå gärna åka tillbaka igen. Hade grymt kul med tjejerna (och utan!? va e grejen med att tappa bort sig själv!? haha) Hade underbart väder, förutom andra dagen där någon dragit ett molntäcke över stället.
Fixade schysst bränna (som håller på försvinna, inte helt otippat blev den ivägskrämt på fem röda av den svenska sommaren) och badade och festade alla dagar och kvällar!

Förutom att det var britter exakt överallt (nja, grannarna på hotellet var väl svenska -88/-89:or kanske) så funkade det absolut! Skulle som sagt inte ha några problem me att åka dit igen!
Hotellet var helt ok också. Bra läge, tog väl 5 min kanske att gå till gatan med alla ställen.
Träffade rudbeckfolk där nere också. Tillochmed trollholmenfolk! Lite kul :D

Ska försöka ladda upp lite bilder också tänkte jag. Även om det inte blev lika mycke bilder som förra årets bulgarien. Dels hade jag ingen kamera, sedan var det ingen som var så jättetaggad på att ha väska med sig ut. Speciellt eftersom jag tappade bort min efter andra kvällen. Men! Den kom tillbaka dagen efter! Mission completed.

- Veckans "It's enough...": norrmanen som fick magen rakad av sara. Haha!
- Veckans "va hände?": pie's utbrott över soppan som inte räckte, kl 06:30. Eller va det bara soppan? Sorry! :D
- Veckans "att svepa, eller inte svepa!": VIN! slutade inte helt otippat för min del. Och nej, det fanns nog ingen toa på balkongen! :D
- Veckans "goa gubbe": göteborgaren(/skåning!? haha), nattbad, med alla kläder på! (sneakers, rubbet!) :D
- Veckans "Could you let me out?": Den inlåste(!?) engelsmannen på vårat hotell. Haha. "Thank you!"
- Veckans drink: Grasshopper!
- Veckans "va e grejen?": Räkfrossa? Haha, med användbar/återanvändningsbar/gratis plastmugg ;D

Två bilder iaf :P
image43
Vasarusaru?

image44
Uhm, smickrande dagen (dagarna) efter. Rödögd? Stranden nästa! ;D
#1 - - pie:

det var faktiskt riktigt irriterande att soppan inte räckte :D. fastän jag blandade olika smaker. grr.