A day off

Nationaldagen var inte helt fel! Underbart väder! Bara där kunde det knappt bli bättre :D
Gick upp vid 10 och gick iväg till stallet, fixade iordning Errata och prommenerade iväg till Bollstanäs. Där gick vi barnridning i kappt 1,5 timme. Errata skötte sig utmärkt, men det var väldigt varmt! 400 kr fickjag för det, helt ok :)
Sen hem och hoppa i bikinin, sen var det solning på balkongen!
På kvällen blev det grilla med linus, bella och mamma.

Glömde skriva i tisdags förresten, det var säkert för att jag var så arg :D Jag ramlade med min fula gula cykel!
Mina knän ser ut som en 5-årings! Jätte skubbsår på båda knäna, det gjorde ont! Ramlade när jag cyklade hem från jobbet. Den har ju krånglat lite tidigare, när man har trampat så har inte kedjan hängt med ibland så man har liksom "trampat luft" ett halvt varv innan det tagit emot. Och så var det nu också, men nu stod jag upp och cyklade. Och så skulle jag trampa lite efter att ha rullat en bit, trampan bara försvann under foten och pang! så var jag på väg in i staketet, men innan det gjorde jag en slide på knäna och typ fick cykeln över mig. Haha. Släpade hem cykeln sista biten hem, och sen in och upp i badrummet och plocka småsten ur såren. Uh!
När ramlade man på cykeln sist liksom!? :D

Ska jobba in lunchen idag, och åka från jobbet runt 16 till väsby centrum en sväng. Ska se om ja hittar nåt att ha på mig tills imorn. Och kolla lite efter nån större ryggsäck också. Och lite nytt smink kanske. Jag som varit så duktig på att spara :D

Nu ska jag jobba lite ;D