Koncentrationssvårigheter!

Sitter på jobbet, och längtar såå mycket till semestern!
Det är ju så nära :D Jobbar idag, torsdag, nästa måndag, tisdag och halva onsdag. Sen åker vi!
En vecka iaf ledigt, helt lovely!
Detta gör ju att det inte är helt lätt att orka engagera sig i jobbet just nu. Det känns som när man gick i skolan, och typ inte fick något vettigt gjort alls senaste månaden (-arna!?)
Att det sedan är värsta guldvädret gör ju inte saken lättare.

Superskönt att va ledig imorn också, men hade nästan velat att det hade varit "vanlig" onsdag, för då hade jag slutat kl 12 ändå, och då hade affärerna haft öppet till 19! Nu lär dem väl ha öppet till 16-17 typ?
Skulle behöva shoppa något tills på fredag. Linus student! Jag och mamma ska baka jordgubbstårtor tills dess också :)
Men måste köpa en större ryggsäck till N.Y också! Linus har redan än, men jag har bara väskor och så ju. Men vi ska ju backpacka på Manhattan, så ryggsäck behövs! :D

Fy, jag kommer vara nervös! Är bara van vid charter ju, haha. Tycker det är lite läskigt att behöva byta plan i London. Om man åker direkt har man ju bara ett plan och en tid/gate/whatever att hålla reda på.
Känns bra att det är Linus jag åker med iallafall. Även om han skulle vara det 3-dubbla mer nervös än mig, så skulle han inte visa det,  och det är precis vad jag behöver. Någon som iallafall ser lugn ut :D
Men det ska nog gå bra. Bara för mig att vänja mig, Australien liksom :)