Ready for take off?

Wah! 2 dagar kvar! Var iväg igår och köpte en stor ryggsäck, och imorn ska det packas! Har laddat upp med en massa batterier till kameran också :D Linus var iväg och köpte en kamera till sig själv igår också, så det ska fotas!
Känns som jag inte har en aning om vad jag ska packa! Började göra en lista igår så att jag inte ska glömma något haha. Men det blir nog bra :D

Härlig helg var det också! Linus student och mottagning i fredags. Jag hjälpte till och bakade tårtor, som blev jättefina, ska försöka släng in lite bilder senare :D Kom förbi en del folk, kusiner och sådär. Kul att träffa dem igen, var länge sen nu! Sen lördag och söndag blev det rätt lugnt, solade en del :) Hur skönt som helst!
Shoppade lite också. Fick paketet som jag beställde från Nelly.se också, skoj! Älskar shortsen och den svarta klänningen, men den vita klänningen var ingen keeper riktigt. Så den får åka tillbaka.

Oh! Vid den här tiden i övermorron börjar det näästan bli dags att ta sig till Arlanda :D

Snart påväg:

image29

haha :D