From dusk 'til dawn. You, sir, are a party animal!

Självklart Will Ferrell i A night at the Roxbury, och Blades of Glory har premiär idag. Den verkar skitkul så den vill jag gå och se. Va ett tag sen jag va på bio, så ett biobesök snart skulle ju passa bra :)
Sen har ju Pirates of the Caribbean "3" premiär om nån vecka. Jag har nog inte sett någon av dem på bio, men man fastnar ju i dem så känns som att man måste se 3:an nu när man sett de två första. Skulle ju varit kul att ha sett någon av dem på bio iaf. Inte för att ja e nån biofantast direkt, men ändå :D

Fredag förmiddag alltså. Sitter på jobbet. Lite nedräkning nu tills det är "helg på riktigt". Fram till lunch brukar det gå segt. Sen brukar resten av timmarna rulla på. Ska lunchfodra åt M. på lunchen också, skönt att komma från kontoret lite.
Ska kanske fixa håret hos S. ikväll också. Lite nya slingor :) Men är inte säker på att jag får hjälp med hästen idag, så messade henne och kollade om vi kanske kan ta det på måndag ist. Blir rätt stressigt annars, brukar ju ta lite tid, men har blivit grymt nöjd med resultatet båda gångerna hon fixat mitt hår nu iaf :)
Så får se om det blir ikväll eller efter helgen. Nya slingor på G iaf ^^