Ms. Pilot!

Var tvungen att köpa ett par nya solbrillor jag hittade i väsby centrum idag. Exakt likadana som dem jag hade förra sommaren, men dem försvann ju på något mysko sätt. Mina älsklingspilotbrillor :D Så fick bli ett nytt par!

Me like ;D

 

Hittade en massa söta grejer (som vanligt) och blev såå sugen på shoppa. Men får vänta lite. Just nu är det lite tunnt på kortet. Men väntar på pengar från ena medryttare, pengar tillbaka från kryssningen jag skulle åkt på, och lite försäkringspengar tillbaka från veterinärräkningen.
Och! Får inte glömma, pengar tillbaka från deklarationen!
Måste försöka spara det mesta, men känns ändå bra att få pengar istället för att betala såklart :)
#1 - - Anna:

Solglasögon är alltid kul! Hade velat ha ett par till med, alla jag har nu är riktiga budgetvarianten som inte är särskilt bra.

Stackare iaf..heta Rakhyvel, haha!