Nu så...

har jag typ alla papper och så utskrivna till N.Y resan. På torsdag är det 2 veckor kvar :) Drömde för några dagar sen att vi var på väg, och att jag hade glömt hostelbekräftelsen, haha. Säkert för att det var det enda viktiga som jag inte hade skrivit ut då. Men nu så, ska bara komma ihåg och ta med det från jobbet :D

Tillochmed min dressyrtränare hade sett oss på tv, haha. Blir bara fler och fler :D Trodde ingen kollade på det där längre. Men sen kom jag iofs på mig själv, att det där är ju verkligen ett sånt program (pogram? eller näe såg konstigt ut..) som man sitter och zappar förbi och typ kikar på medans det är reklam nån annanstans. Så ja, kanske :D

På torsdag-fredag ska jag på kurs igen, sista av de 3 jag fått gå på. Den här gången är det Photoshop, så blir nog lite kul. Dreamweaverkursen var också helt ok, även om första dagen bara kändes som repetition, i princip inget nytt från vad jag lärt mig genom brorsan, men andra dagen var helt ok ändå, lite mer layout och sådär.
Början bli klar med sidan till stallet också, fick ett "jättefint", och "kalasfint" på mail från C som har stallet. Kul :)
Så här ser index ut (tänkt på att d e första sidan som jag gjort, typ ever :P )


image27