Och onsdag

Har varit lite dålig på att skriva här senaste veckan tror jag, men det ska försöka bättras :)
Tydligen så var det några som kollade på Äntligen Hemma igår, fick ju några mess efteråt :D Såg det ju inte själv, men brorsan spelade in det så lär väl kika lite senare. Blev det 3 minuter tro? :D

Idag slutar jag 12, så det är skönt. Och sen är det kurs vid gärdet torsdag-fredag. Förra kursen var ju helt ok, så det ska bli schysst :) På fredag blir det bio också, pappa ringde, så jag, linus, bella och H med hennes kids ska gå och se Pirates 3. Ska bli kul :D

Skrev ut e-ticketen och lite sånt till N.Y resan igår också, börjar ju närma sig snart :D Skrev ut N.Y guiden vi hittade på Vagabond också haha. Den verkade skitbra :D

E's ägare ringde i måndags förresten. Jag har ju berättat för henne om att jag börjat leta efter en ny fodervärd och sådär. Nu hade dem hört om en tjej som eventuellt var intresserad av E. De hade inte pratat ännu, eftersom A ville prata med mig först, och höra vad jag tyckte om det eftersom tjejen bodde uppe vid dem i Borlänge.
Känns såå jobbigt. Det bästa vore ju verkligen om E kunde stå kvar här nere medans jag är borta. Men samtidigt känns det som oom jag isåfall ändå bara skjuter upp ett problem som jag kommer få ta senare i vilket fall...
Nån gång måste hon ju åka. Tror jag... Men jag vet inte om jag klarar av att ta det beslutet nu. Att stå där och se henne åka iväg, att veta att hon måste gå igenom lastning och transport igen. Vi hade ju bara tur att det gick så pass bra som det gjorde förra gången. Hon hade ju lika gärna kunna gått sönder helt...
Känns verkligen jättejobbigt att behöva tänka på det. Jag förstår A också, för jag har aldrig kunnat ge ett bestämt svar till dem. 
Men ändå. Varför kan ingen bara bestämma åt en för? =/