27:e-jäklar-snart-december

Kände att jag behövde skriva något, men vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, eller sätta ord på det.
Är rätt dålig på att liksom ta i tu med jobbiga grejer. Vad det än är typ. Det brukar ju lösa sig på något sätt, men kanske inte på det bästa eller smidigaste sättet. Det svåra den här gången är att jag inte vill förstöra något.
Men ja, d löser sig alltid :P

Ska på sats-dans ikväll igen :D Får se om jag snubblar på mig själv lika mycket som förra gången, haha. Men roligt var det!

På lördag ska vi på nånting i Sollentuna. Liveband typ? På.. vad hettere? Bobos? Det blir väl lite kul hoppas jag :)


Haha Linus hade köpt 2 helekoptrar igår. En till sig och sabina. Alltså en grön och en rosa? Haha. Vilka roliga grejer! Dom flög omkring i vardagsrummet igår. Men dom va ju inte lätta att styra direkt! Men så typiskt Linus, haha. Jag tyckte man associerade lite för mycket till stora trollsländor, vilket gav lite rysningar, men annars var dom roliga :D Katten tyckte dem var lite halvspännande också! 

Nu ska jag. Eh. Göra något annat. Nånting finns det väl som borde bli gjort här ^^

#1 - - Sabina:

Det kommer inte bli lite kul, det kommer bli jättekul på Bobos :) hihi

Kram