everything is average nowadays.

Det blev lite shopping igår. 2 par skor och en väska (betala för 2, få 3, typ, som hittat :D ), en tröja, en kofta, en klänning, ett par byxor, byxor+linne att träna i och ett vanligt vitt linne. + en mascara. Hm, det var nog allt :)
"Jag är nöjd" som tv-bonden skulle sagt!
Blev några timmar i väsby centrum. Va hemma runt 16 tror jag. Provade några av de nya kläderna lite snabbt och sen in i duschen. Åkte in mot stan och träffade F vid centralen. Sen hem till honom och åt middag. Mysig kväll iaf :) Bonde söker fru på tv så klart :D

Ikväll blir det lite träning. Ska prova sats core puls. Aldrig testat förut, blir nog kul ^^ Det jobbiga är att ta sig dit i det här vädret bara. När man väl är hemma tar det ju emot lite att ta sig utanför dörren över huvud taget. Meen, har ju nya träningskläder som måste invigas! :D Bara det gör det hela lättare ^^

Imorn blir det nog lugnt? Känns som att det blir en lugn fredag iallfall. Hemmafredag kanske. Hahaa sa jag att det var fredag? Oh lättroad ^^

Har precis käkat lunch. Eller precis och precis. Men för en stund sen. Blev Stefans macka :D gott gott!

Vad skulle jag göra nu? Blev precis klar med det jag hållit på med sen igår. Haha. Vilken arbetsmyra va. Det blir lite utdraget ibland. Täcke? -n? Haha, äh, är på lite skumt humör, fråga inte ^^

Just det. Skulle sortera nånting. Det borde jag göra. Drar ut på det lite till. Snart så. Snaaaart...
#1 - - Sabina:

Åh, ta 3 betala för två :D vilken butik?
Vad ska du ha på dig imorn? :) Vet inte vad jag ska ha..

Kram