vad är grejen med..?!

Vad är grejen med att förflytta en klass med 6-7åringar från punkt a till b klockan 8:15 på morgonen, med BUSS?!
Jaa men det verkar ju smart. Speciellt när bussen redan är full, så ungarna får stå i mittgången och trängas tillsammans med övriga bussåkare. Genomtänkt, verkligen :P
Haha jaa min morgon började bra. Brukar hinna med 07:29 tåget, men nu var det försenat till 41. Duh! Tur att det går ett tåg 07:35 också då. Eh, otur att det tåget också var försenat, till 45. Ah, men det är lugnt jag kan vänta :P Det gör mig inget att stå och vänta på bussen vid rotebro station i det här vädret, inte alls. Haha.
Jäklar vad man vänjer sig vid att man har nära till jobbet, kan knappt förstå att man tog sig till och från sollentuna med buss och tåg i 3 års tid förut :P Inte alltid 07:30 på morgonen iochförsig (kan det vara första gången jag skriver ut hela det där ordet?! :P )

Sitter och käkar på min 19 kronors torra ost och skink-fralla just nu, och dricker min också 19 kronors yoggi mini från pressbyrån :P Ska få något gjort nu. 

Eller alldeles strax.

Nu.