Ante meridiem, AM, latin för "förmiddag"

PM står för Post meridiem, eftermiddag.

Så nu vet ni det!
Borde ju nästan kunnat gissa mig till att det var latin iallafall.

Åter igen onsdag, älskade onsdag :D Får gå hem om 3 timmar. Behövs för min hals är inte som det borde vara. Blev jättehes igår, och var det fortfarande när jag vaknade imorse. Blev bättre efter en kopp te iallafall. Så får gå hem och försöka få i mig lite mer sen. Jobbigt att svara i telefonen här på jobbet bara, haha. Vackert.


Är tillochmed finväder på min halvlediga dag, det är inte varje onsdag det händer :) Får klä på mig lite mer kläder och gå ut och få lite sol när jag slutar tror jag.


Går inte veckorna alldeles för fort just nu? Det är ju torsdag imorgon för gudskull! (haha, kändes väldigt rätt att använda "för gudskull" där ;D )


Har ingenting planerat i helgen än faktiskt. Men halloween/alla helgonas är det väl? Känner iofs att jag verkligen skulle behöva spara mina små pengar (små pengar, inte småpengar ^^) just nu. Känns som november kommer bli en låång månad. Har inte vågat kolla mitt konto ännu bara för det haha. Speciellt eftersom jag inte har betalat någon räkning ännu :O Behöver shoppa lite till nästa helg, och kryssningshelgen också. Och betala den där jäkla veterinärfakturan från förra månaden. Tur att jag redan satt in lite pengar på sparkontot (nöjd) ^^

Over and...