Förutom att...

Förutom att:

- jag är trött
- har ont i huvudet (igen?)
- det var is(!!) på min cykel när jag skulle cykla hem igårkväll
- det är mörkt på morgonen
- klockan vrids tillbaka i helgen
- jag fick mindre lön än jag trodde
- jag var såå nära på att kliva i katt-kräks imorse
- det bara är torsdag och inte fredag
- det alldeles strax är november
- det var iskallt i mitt rum imorse och att jag frånochmed nu lär få sova med fönstret stängt
- en av huvudrollerna blev uppäten i den där jäkla King-boken jag läser. Besviken!
- jag såg en jättefin tröja igår som jag inte hade råd med (men nu har lönen kommit!)
 
så mår jag faktiskt rätt bra :)

Jag köpte nya skor igår också! Lite light shopping dagen innan löning. Tyckte skorna var lite söta, men har inte bestämt mig för om jag tycker om dem på riktigt ännu. Får klura lite. 
Köpte ett halsband också, med en förbannad uggla som hängsmycke. Den var därimot riktigt söt tycker jag!

Nu har jag varit duktig och precis fört över lite pengar till mitt sparkonto. Är stolt över mig själv att jag inte rört en enda krona av det jag förde över förra månaden också. Trodde nästan det skulle behövas där ett tag, men nejdå :)

Nu ska jag göra något vettigt, typ gå och fika eller något.