umle och umle?

Vem är vem? Humle och Dumle? For now it is Umle & Umle.

Har lite "ärenden" att uträtta imorn. Och förhoppningsvis lite shopping. Blev påmind om att det här är ju faktiskt samma lön som kommer att spenderas på kryssningen. Uhm, känns som att jag kommer få omstrukturera lite på mitt konto till dess.

Alldeles strax tänkte jag gå hem. Den här dagen har gått rätt fort, precis som jag trodde ^^ Skönt det. Hade grejer att fixa med nästan hela dagenockså.

Oh, ska klippa mig om 2 veckor förresten, klipp o slinga. Behövs just nu! :)

Well well, nu ska ja hemmåt. Tänkte ta en prommis, och sen blir d soffan men en film, tänkte hyra The Number 23 med Jim Carrey. En thriller, med honom. Får se om det kan vara något. La undan den när jag va och köpte lunch iaf.

Trailern:



Mhm, kan kanske vara något.
#1 - - Umle.. for now:

Vet inte asså.. vilket känns mest rätt? Är jag en humle och du en dumle? eller är du en humle och jag dumle? vilket låter bäst? ;D du är väl iof den dummaste av oss så du borde ju vara dumle :P.. och jag är klumpig så jag borde heta humle (logik där? :P) ... tål att tänkas på ;D