2600!

Har fått 2600 som bäst på barspelet! Nån som fått högre? ;D

Lovade ju bild från lördagen också. Ja, alltså. Vilken bild ska man lägga upp? Vi hade ju lite problem med tajmingen. Det är kul att posa, men de är ännu roligare när alla gör det, samtidigt :D

Vi kan va riktigt heta när vi anstränger oss...
image166

Men lite söta är vi iallafall annars också ^^
image167

"Tar ni kort!?" hör man från andra sidan rummet... ;D
image168

There you go :P

Nu verkar planerna ha blivit ändrade, så ser ut som det blit utgång imorn istället för lördag. Funkar det me :D
Så imorn blir det stallet och morgonfodring kl 06:30, jobb 9-16 (något åt det hållet iallafall), snabbis förbi systemet, hem och duscha och sen iväg :) Blir braa ^^

Nu ska jag fortsätta läsa lite ur boken som ligger nedanför min säng, o sen sova. Känner mig riktigt nöjd där faktiskt. Var jättelänge sen jag läste, och nu har jag läst 4 böcker snart sen i juli typ. Mysigt :D

Natti!

#1 - - Jeanette:

haha jag fick 3260 poäng :P