Insomnia

Håller på och läser Stephen Kings "Insomnia" (har för mig att den heter Sömnlös" på svenska) nu. Har aldrig läst någon av hans böcker förut. Den är lite läskig faktiskt. Inte "rakt ut-läskig", men lite åt det hållet. Har snart läst igenom halva, så har bara 300 sidor kvar ^^

Senast jag bloggade var ju i måndags, kändes som det var i förrgår eller något. Men veckan har gått fort. Fredag imorn igen. Har nog inte så mycke planerat faktiskt. Men det pratades nog om utgång på lördag iallafall.

Igår slutade jag ju tidigt. Jättefint väder, mmen kallt! Tog en prommis 1 timme när jag kom hem, och gick förbi stallet på vägen. Sen blev det en lugn kväll hemma bara. Käkade middag med brorsan och kollade Simpsons ^^
Tog en promenad till sats senare på kvällen och solade lite. Skönt!

Fick bilderna från i lördags av Bella igår. Så får se om jag lägger upp dem senare ikväll. Är mest bilder från när vi förade, och typ alla är likadana haha. Men nån bild kan jag bjussa på ;D

Funderar på o träna lite ikväll, nåt pass på sats. Var läänge sen jag tränade där nu. Lär ha grym träningsverk imorn :D Men skulle va kul faktiskt. Börjar bli lite rastlös nu av att inte rida och sådär. Lär bli det ännu mer när E åker. Nu är jag ju i stallet 7 dagar i veckan, men rider ju ingenting.
Just det, måste ringa veterinär idag också. E behöver ju få en spruta innan hon åker. Inte lång tid kvar nu tills jag inte har någon boxplats längre. 2 Veckor på lördag. Jäklar. Tiden går alldeles för fort...