monday morning


- Bad Cash Quartet (taskigt ljud but enjoy)

Känns som en rätt oskön måndagmorgon. Kände mig bakis när jag vaknade och ganska missnöjd så där rent allmänt. Men hey, vad kan man kräva av en måndagmorgon.
Blir en kort vecka iallafall. Om det blir Uppsala, vilket jag får reda på ikväll, är jag ledig onsdag (och torsdag då).

Den här helgen har gått fortare än vanligt. Var ju tillochmed ledig i fredags, men hann knappt säga skål innan det var söndagkväll igen.
Känner mig fortfarande nervös efter att ha kollat på 28 Veckor Senare igårkväll. Kändes lite som att se en filmatisering av Stephen King-boken jag läste nyss, "Signal". Eller iallafall så som jag tänker mig att den skulle vara som film. Utan mobil-handlingen. Typ så.
Har inga problem med att läsa sådana böcker, men filmer som typ Grudge och 28 Veckor Senare är lika med sann självplågeri för min del. Hemskt. Kan inte sitta stilla och ständigt en kudde framför ansiktet. Nerverna utanpå.
Gillar Robert Carlyle dock, han är skotsk! Det var lite där övertalningen lyckades.

image380

Nu tänkte jag göra något vettigt, typ en kvart. Sortera lite papper. Yeheheeej.
#1 - - Sabina:

Som sagt, ja det vill jag. =)