Aight.

Zak från Clawfinger har kommenterat i min blogg. Tufft? Tufft! 
Ivilket fall betydligt tuffare än att Sandra från.. eh.. Sollentuna nu har kommenterat i hans.
Känns lite trist att det jag skrivit om deras spelning är typ "stod och hoppade till Clawfinger". Punkt.
Men vad kan jag säga. Första gången jag såg dem, och skulle kanske inte påstå att jag hade alla sinnen i någon vidare perfekt ordning.
Men det var kul! Huvudsaken antar jag :)

Det är så sjukt lugnt på jobebt just nu. Känns lite som ett sjukhus.
Om man räknar bort akutfall, patienter, blod, läkare och övrigt som gör det till ett sjukhus.
Mer som väntrummet på ett sjukhus då.
Borträknat de sjuka människorna.
Vad jag vill komma fram till är att jag mest sitter av tid fram till fredag. Fredag är ju officiellt sista arbetsdagen här.
Tydligen så har jag lyckats dubbelboka den 5:e september. Bussbiljetten till Halmstad är bokad.
En avslutskväll med de alldeles snart före detta kollegorna var tydligen också planerad då.
Jag som var helt säker på att det var nu på fredag.

Jag är rätt dålig på att vara helt säker på saker.


Förresten tycker jag att detta (aftonbladet) var lite underhållande. För 130 kronor kan man få sitt skolfoto retuscherat. Tja, varför inte?
Funderar bara lite på om bilden aftonbladet har som exempel är från Svenskt Skolfoto, eller om det är en bild aftonbladet själv har lekt med. För helt ärligt, skulle någon betala 130 kr för en bild som ser ut som exemplet?
Den ser ju bara ut som en ruskigt dåligt fotograferad bild.
För 130 kr kan dem väl iallafall lägga ner någon halvtimme på bilden. På den tiden får man förhoppningsvis ett betydligt bättre resultat än så.

Finns det något vettigt att göra tro?
Sortera en mapp med papper hörde jag något om. Och skicka ut några mail.

Peace!

#1 - - L:

Din blogg ökade just sin status så här mycket! :D |----|

#2 - - Sabina:

Tufft. Punkt.