Lättad. Lite.

Även om det här med företaget inte var helt oväntat, och även om det inte påverkar mig lika mycket som de andra, så har jag ändå gått med en oroskänsla i magen sedan förra veckan. Först omedvetet. Men jag har kännt av den mer och mer. Mest har jag varit oroad för att jag inte skulle få ihop de pengar jag räknat med att kunna spara ihop.
Pratade lite med chef nu iallafall, blev lugnare. Så det ska lösa sig.
Som det verkar får jag 2 löner + semesterersättning (3 veckor + semesterersättning fr.o.m 1 april till nu) i en klumpsumma.
Får se vad det slutar på.
Klockan 14 kommer konkursförvaltaren, då får vi reda på mer.

Jag är redan hungrig! 1 timme kvar till lunch.

I helgen är det Sollentuna Rock & Blues Festival. Kan blir trevligt, så länge vädret känner för lite samarbete.
Regn och lera ökar väl kanske på festivalstämningen om inte annat.

Förresten fungerar mitt mobilnummer igen. Kalas. Nu behöver jag bara påminna mig själv om att det faktiskt är jag som behöver betala mobilräkningen när den kommer. Har ju ringt och sms:at på jobbets bekostnad de senaste åren.
Så... Call me!
Okej puss.



Marcy Playground - Comin' up from behind