flowerpower!

Åh, det kom ett blommogram till mig! Hit, till jobbet! Va förvånad jag blev!
I vanliga fall ringer det på mobilen när någon knappat in koden nere vid entrén, sen får man öppna genom att trycka på en knapp på mobilen. Ibland krånglar det där lite, så fick i vilket fall gå ner och öppna. Där står en kille med en stoor blombukett (inlindad såklart, men dock, formen!):

"Blommogram till Sandra?"
"Eh aha, aa okej... Åh det är ju jag!"

Superfina blommor från Helen, Tilda och Kalle! Tusen tack!

Om jag hade haft min nya mobil här hade jag dokumenterat och visat. Men inte då. Den ligger ju faktiskt och väntar på mig! Om jag hade haft min nya mobil hade ni också fått se en annan livs levande blomma i mitt rum. Måste seriöst vara något gen-fel i denna blomma. Den blommar som en blomma aldrig blommat förut. Jag lovar! Hela grejen är att den faktiskt står i mitt rum! Har något grönt överlevt i mitt rum förut? Nej nej. Dem skrumpnar vanligtvis även om jag vattnar dem eller ej.
Berättade detta för min chef, hon kontrade med: "Oj, vad har du gjort? vattnat den?"
Haha, vilket förtroende. Inga gröna fingrar här inte!
Gillar nog.. öh.. plockade(?!) blommor mer isåfall. Ställ dem i vatten, sen kan man liksom inte göra så mycket mer. Så bra som det kan bli. Men dessa som står i en hink.. öh.. kruka. Njah. En hel del mycket klurigare skulle jag vilja påstå.

Oh. Från och med nu tror jag bestämt att vi har 2 rätt heta kunder. Trodde jag inte! Nummer ett är ju kakel-killen, men nu kom det in en annan, lite äldre än kakel kanske. Men absolut värd att vända som om för. Han behövde klippa sig dock. Svans funkar faktiskt inte på någon grabb, oavsett ålder!
#1 - - Pia:

Men åh, tack för att du också tycker som jag. hästsvans på killar- nejtack. usch, ryser bara ja tänker på de, hehe.

#2 - - Sabina:

Sandra..du kan inte mena allvar..Mr. Depp då, i Chocolate? ååh :)

#3 - - Kacka:

Tjena tjejen, ett stort GRATTIS på din födelsedagen från moster Kacka och kusinerna Jonas,och Jimmy. Kram,kram,kram,,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,