Hallå hallå

Har fått min nya mobil! Min sliiide! Oh yes. Gillar den, även om det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid kameran. Har some problems med auto fokus just nu. Men hey, den är fin iallafall! Så nu ligger den lille röd/vite nerpackad i sin kartong och är deporterad till rummet bredvid.

Hann med lite snabb presentöppning innan linus skulle till Sabina. Kände mig rätt nöjd med mina presentinköp ändå. Blev två ölglas, och en lite specialare alá Sandra. Linus önskade sig en draughtmaster. Ni vet en sån som man fyller med 5 liter öl och sen håller maskinen ölen kall tills man vill ha sig ett glas. Iallafall. Beställde aldrig någon eftersom jag var osäker på varifrån jag skulle beställa och vilken modell. Gjorde iallafall som så, att jag tog en tom kartong från jobbet. Eller ja, jag fick göra den tom. Fyllde den med ett gäng kataloger för att få lite tyngd. Tejpade ihop och slog in i presentpapper. Innuti hade jag lagt en utskriven bild på denna draughtmaster.
Jag menar, det är ju så mycke roligare att öppna stora paket!? Vem vill inte öppna stora paket?!
Var lite kul när bror läste på kartongen "chooo coo laat? Va?".
Tänkte inte på att det var chokladpåsarna till kaffemaskinen jag tömde ur kartongen när jag röjde genom förrådet på jobbet.
Tror han blev glad iallafall. Bäst för honom det! Så imorn beställer vi denna draughtmaster så får han presenten i praktiken någon gång nästa vecka. Grejt!

I helgen blir det stan en sväng på lördag tror jag. En tur förbi partybutiken för lite inköp, och kanske kolla på lite skor. Och säkert nytt smink.
 
Tänk va många färre problem man skulle ha om man var kille! ;D

"Linuuus, hur ska du ha håret nästa lördaag?"
"Öh.."

Natti!