Happy b-day!

22 var det ja.

Försökte deala till mig brorsans personnummer, men njaa. 880131 hade kanske inte känts helt fel. Då hade jag fått gå på systemet på torsdag tillochmed. Helt överkomligt alltså.

Käkade jättegod mat igår på den lilla indiska restaurangen. Tror att vi kom fram till skillnaden mellan Indien och Indonesien efter en stund också. Största skillnaden är nog att det är två olika länder. Hah.
Jättetrevlig personal förresten. Lite flirtig kanske, men antar att man får vara det om man råkar vara en rätt söt indier. Blev insisterad att ta in en mango shake till efterrätt. Var redan jättemätt och sa att jag nog inte orkade, men ett "ehm jag kan hjälpa dig isåfall.." avgjorde saken. Haha! Men god mat som sagt!

Efter jobbet ska jag hem till sanna och klippa mig och lägga i nya slingor. Kom på efter att vi bestämt tid att, jaa, just det.. det var ju på måndagen jag fyller år. Brukar ju ta några timmar att slinga och klippa.
Har iofs inget annat inbokat ikväll i vilket fall. Fanns väl kanske en liten anledning till att vi firade i helgen istället.

Tänk, det är tillochmed riktigt trevligt väder på min födelsedag. Bara en sån sak! :D

#1 - - Sabina:

Grattis på födelsedagen! :D
Kramis!