new dress oh yes.

När jag ändå var i Kista passade jag ju så klart på att klura på kläder till festen. Hittade en klänning till slut som jag känner mig rätt nöjd över. Så så länge jag inte hinner ändra mig så har jag outfiten klar. Behövs lite bling bling till bara så är jag ready to go.
Blev klar med linus present tills imorn så det känns också bra. Har smågrejer kvar att fixa under dagen, men sen så! Tänk att min lillebror blir 20. Han har hunnit ikapp mig alltså. Nästa år kommer han lätt gå om mig åldersmässigt!

Fick självklart ingen mobil idag. Precis när jag skulle gå vid 12:30 (mja jag blev lite sen imorse) säger min chef  "din mobil ligger nere i bilen så du får den imorgon!".
Hahaa. Det tog emot att passera hennes bil på vägen ut genom entrén!
Börjar snart vänja mig vid den fula lilla mobilen jag fortfarande släpar omkring på. Det jag saknar mest är mobilkameran. Jag använde den en hel del på förra mobilen, så att inte ha någon (den som finns på denna mobil borde inte ens få kallas för kamera) alls känns rätt trist.

Var inne och tog bort några länkar från armbandet på min klocka också. Så nu sitter den finfint runt min handled. Trodde det skulle kännas ovant med klocka, men nej då. Kanske för att man ändå ofta har haft iallafall armband på sig.

Hade ju faktiskt tänkt att bara göra en liten kort uppdatering. Tänkte sova lite nu. Har varit en sån där bra vecka där jag somnat så fort jag lagt mig i sängen. Hur skönt som helst. Så just det tänkte jag göra just nu.

Natti ya'll.