non taken

Besviken får man väl bli. Det borde iallafall vara tillåtet. Enligt reglerna? Tar mig friheten.
Nevermind. Ha det bra hej.

Det ända som behövs nu är bokningsbekräftelsen. Vi ändrade till den 14:e istället. Det passade bättre med flyg från Halmstad till Stockholm.

Idag kom även Ikano-pengarna in på kontot. Så nu är det klart också.

Ska klura vidare på reseförsäkringar. Har ju iallafall 16 veckor + 1,5 dag på mig.


Pappa har rätt om ketchup-effekten. Det är nog lite så det mesta går till.
För 6 månader sen var det gnäll och ren frustration för att jag inte hade en aning om i vilken ände jag skulle börja. Att bara stå och trampa på samma ställe tar energi!
Vågar knappt hoppas på att någonting faktiskt kommer bli av förrän jag står på flygplatsen i november. Men ändå. Jag rör mig framåt :)




Death Cab For Cutie - A lack of color