Kleerup ft. Titiyo - Longing for lullabies



Har börjat läsa en ny King-bok. "Desperation" denna gång.
Den får iallafall tankar på grymma roadtrips genom USA att kännas mindre lockande.
Den lyckades tillochmed framkalla lite illamående när jag satt på tåget och läste. Uh...

Hade först planer på utgång igårkväll, men efter att ha grejat med lite räkningar insåg jag rätt snart att jag får skjuta på utgångar till iallafall någon helg som inte känns lika avlägset till nästan lön som den 28:e gör...

Spara pengar är väl roligt och så.. Öh. Men åh vad jag längtar efter en riktig strand, turkost vatten och sol mot huden. Under tiden antar jag att jag får ta mig ner till norrviken, blunda för eventuella algblomningsvarningar, hoppa i från en brygga som fortfarande går att beträda och sen oroa mig för en möjlig magsjuka orsakad av kallsupen...