torsdag

Har folk varit allmänt virriga idag?
Eftersom det gärna smittar av sig på mig blir jag lite orolig.
Imorse kom posten förbi med paket. Sen kom det två grabbar som droppade av några kartonger med kaffe och servade kaffemaskinen. Nu på eftermiddagen kom kaffekillarna tillbaka. Det hade blivit fel i leveransen så de bytte ut någon kartong. För någon timme sedan kom posten också tillbaka en andra gång. Det var visst ett till paket det hade glömt att lämna av vid första leveransen.
Trist att inte ens kunna skylla på värmen.

På lördag ska jag på en till tjejdate!
Har mailat med en tjej som också ska till australien i höst. Vi har ungefär samma planer, och skulle ju helt klart vara kul med sällskap. Så blir en fika på lördag förmiddag.

Läste förresten klart boken The Mist igår. Såg ju filmen innan jag hade läst klart hela boken. Och för en gång skull var filmen lite vassare än boken. Trodde jag aldrig. Dock var det egentligen bara slutet som gav pluspoäng till filmen.
Det var helt olika slut, men konstigt nog kändes filmen mycket mer som ett Stephen King-slut än boken...

Dags att börja packa ihop. Slutar om 10. Sen hippetihoppa iväg till bussen!
#1 - - Lite allmänt virrig...:

Skyller på värmen... För varmt helt enkelt. =)