Hur pratar dom där?

På fredag efter jobbet hoppar jag på tåget till Pia och Skövde. Tågbiljetter fixade. Pie's försenade b-day present håller på att göra sig redo (det hade kunnat vara jag som är presenten, but no) och jag förbereder mig på att jobba in en timme tills fredag eftermiddag. Tåget går 17:06. Det är samma tåg som går till Gbg. Är lite orolig. Jag menar. Det är en grej att somna på nattbussen och vakna i Väsby. Vad gör jag om jag vaknar i Göteborg?
Planerar iochförsig att inte bli full innan jag går på tåget, så jag borde kunna hålla mig vaken. Jag har lite lätt sprit-avsmak efter lördagen, men rehaben i Sigtuna gjorde ändå sitt.

10 min till hemgång.
Herrå.
#1 - - Jeanette:

hahahahhaha lördagen! ja vem fan har inte avsmak efter den natten haha

#2 - - Pia:

du kommer inte fatta ett skit av vad folket säger ;) tro mig.