puckoblogg.se

Bloggkrångel. As usual.

Slutar om 40 minuter. Det har inte varit så mycket måndag över den här dagen som det hade kunnat vara.
Känner redan nu att denna vecka kommer gå fort. Lite skönt att känna sådär på förhand.

Nästa vecka får man förbereda sig för långhelg, som börjar med studentmottagning på torsdagen. Länge leve Sverige på nationaldagen på fredagen.

Veckan efter är det Gröna Lund med jobbet på onsdagen. Den 11:e! Jag ska ha roligast. Vi ska åka härifrån klockan 15, vilket innebär att jag borde få ta ut min halva onsdag någon annan dag. Det ska kommas ihåg.
En grillkväll är preliminärinbokad någonstans under den helgen!
  
Ytterligare veckan efter det är väl ännu en långhelg? Midsommarafton på fredagen. Det blev ju inge Gotland. Men midsommar ska ändå firas.

När jag blir gammal och grå, och ska tackas av i kyrkan, ska jag ha denna på min begravning!
Lite väl långsiktigt kanske... Men vad gör man med för mycket tid på jobbet?



Israel Kamakawiwo Ole - Somewhere over the rainbow

Imorgon får jag promenera med Pia. En promenad som inte innebär att jag behöver tåga mig ner (upp?) till Skövde först. Me like. Pia är hemma!
#1 - - pia:

oh yes I am! :)