Ovation her own motivation

The sky was gold, it was rose
I was taking sips of it to my nose...

En trött morgon. Verkligen jättetrött morgon.
Kravlade mig upp ur sängen efter att ha snoozat alldeles för länge.
Borde gått och lagt mig tidigare igår, men fastnade i brors rum. Det var tänkt att han skulle hjälpa mig med formuläret jag vill ha på en hemsida. Men vi kom aldrig så långt. Det blev 90-tals musik och snack om diverse annat istället fram tills jag hade svårt att hålla ögonen öppna. Stapplade in på mitt rum och somnade förmodligen innan jag ens lagt mig tillrätta i sängen.

Har fått låna ett bluetooth headset. Har fått för mig att jag inte klarar mig utan ett, men kan absolut inte använda det som följde med mobilen när jag fick den. Ett sånt där med sladd och puffar man stoppar i öronen.
Mina öron skiljer sig tydligen väsentligt från ör-normen. Puffarna ramlar ur öronen bara jag tänker tanken på att gäspa t.ex. Att nicka eller skaka lätt på huvudet är det inte tal om. Då hänger puffarna och slänger runt halsen istället.
Denna som man sätter fast på örat är inte mycket bättre. Den sitter visserligen fast om jag gäspar. Men tveksamt är om den följer med på en promenad.
Ska testas.
Annars ökade headsetet på receptionist-känslan betydligt.
Smått meckigt är det dock att slänga sig efter headset-grejen på skrivbordet när det börjar ringa. Det tar några sekunder innan jag fått på prylen på örat.
Ska man ha den hängandes på örat hela tiden? Det känns som att de sitter lite ivägen. Som ivägen för.. öh.. fritt fallande hår.. Vanesak?



Third Eye Blind - Semi-charmed life

Andas lite 90-tal va?