en hand!

Det börjar som bli lätt att räkna dagarna nu. Fingrarna på en hand räcker faktiskt!

Blev en mysig lördagkväll. Mat, vin, vänner och en massa prat!
Fick jättefina bra-att-ha-presenter också! Tänka sig! Det var allt från pocket och kondomer till halsband, tomtebloss och blingig ryggsäcks-tag!
Trodde faktiskt maskaran skulle sitta säkert hela kvällen, ändå tills jag läste Isas underbara kort.
Då blev det svårt att få stopp på tårarna.

Söndagen har varit lugnare än lugnast. Har sett Shrek 3 och Superbad. Båda riktigt bra!

I veckan blir det ridning måndag-onsdag.
Packningen borde vara hyffsat klar på onsdag.
På torsdag hämtar vi Lovisa på Arlanda.
Linus är ledig på torsdag, vilket känns bra! Han får lugna mina nerver lite.
Har nog fixat det mesta. Reseförsäkringen är fixad. Blev den från Solid. Hoppas den är bra.
Ringde till dem för att prata lite och försöka få en uppfattning om företaget. Hamnade hos en jättetrevlig kille som inte hade några problem med att svara på frågor.
Betalt och klart!

Alltså. Jäklar. Galet.
Resfeber.
Det bubblar ju i hela mig.
Jag som hade tänkt vända tillbaka dygnet ordentligt tills vi åker.
Ah, tjena.

Tim har lovat mig en lunch innan jag åker!
Han sa att jag var modig, för han hade inte vågat åka.
Haha, åh. Söt.