organiserat kaos?

Täntke att jag skulle gå igenom packningen lite eftersom jag insåg att jag kanske inte kommer ha så mycket tid över på onsdag som jag först trodde.

Alltså.
Det är inte konstigt att jag har haft packångest i förväg.
Klart jag känner mig själv.
Oh, packa är så inte min grej.

Hur svårt kan det vara?!
1. Ta fram grejerna som ska med.
(2. pricka av från någon av de alla halvfärdiga packningslistorna)
3. Lägg i ryggsäck.

Neej, varför göra det lätt för sig?

1. Ta fram grejerna som ska med + de som eventuellt ska med + de som jag tydligen vill prova för nöjes skull, men som inte ska vara med i packningen över huvud taget.
2. bli distraherad av mobil, dusch, dator osv.
3. återgå till kläderna. Sucka över att dem ligger över hela golvet.
4. inse att kläderna får bli packade imorgon istället
5. börja packa ner prylar i necessären.
6. ta ur alla prylar ur necessären + töm ut sminknecessären över golvet för att fundera över vad som ska vara med i handbaggaget.
7. klappa lilla elefanten som sitter på skrivbordet
8. blogga
9. flytta på kläderna som ligger på sängen
10. skjut upp packningen helt tills imorgon. Eventuellt onsdag.

Något jag faktiskt har gjort idag är att fylla mp3'n med musik.
Alltid nåt!