virrig?

Har flera gånger under dagen funderat över hur jag ska lägga upp morgondagen. Behöver åka förbi väsby centrum, och bestämde mig för att onsdag blir bäst, efter lunchfodringen, alltså ska jag hinna rida innan lunch. Torsdageftermiddag och kväll är vigd åt stallet, därför: onsdag eftermiddag.

Men så nu ikväll när jag promenerar hem till Sabina så inser jag ganska plötsligt att jag inte har en aning om vad det är jag ska göra i väsby centrum...
Hjälp?

Hopptränade för Leif Hörberg igår. Åh så bra det gick! Helt underbart! Så lätt och enkelt, precis som det ska vara. Men fy va trött jag var i kroppen efteråt.
Fick en massa beröm. Jag som var lite nervös över att jag inte hoppat på så länge.
Tss!
En liten välbehövlig självförtroendeboost var det allt. 

Har varit med med pappa och tränat på hans jobb idag.
Mina knogar som hade läkt och blivit fina och kvinnliga igen.
Boff - boff - boffboff - boff - boffboff! (simulerar boxningsljudet mot säcken om det inte framgår) - boff - aj, knoge.. blod.
Plåster!
Fick öva lite sparkar också. Pungspark och knäspark!
Pappakollega kom med en mits och sa att jag skulle slå lite på ett mål som rör sig:
- här kommer en.. en elak sopgubbe! Slå nu!
(Sandra slår)
- Det är bra, se inte så glad ut bara, tror inte sopgubben blir så rädd.. möjligen tror han du är hög...

Hehe, gulligt.

Nu är det sängen nästa.