lördag

- Jag kissade på din mobil!

Haha. Underhållande. Som tur var var det inget kisseri inblandat. Bara Sabina som blev stött efter att ha reagerat på min sms-signal. Under våran promenad dök ett sms upp, följt av signalen, så klart. Sabina agerar blixtsnabbt!

- Ååh! (snurrar runt och vänder sig mot buskarna) kss kss kss!

Sekunden senare avbryter hon mitt asgarv med att inse var kattgnället kommer ifrån.

(För den oinvigde: sms-signalen heter "Meooowwwwwwww" på min mobil, och låter därefter).

Nettan avbröt min stilla hemmakväll igår med att övertyga mig om att jag skulle ta mig till Paddys(!) i Sollentuna.
Efter lite befogad skeptism skyndade jag iallafall ner mot bussen. Blev en helt okej kväll ändå med lite vin och tidigt(?) Halloweenfirande.

Är förresten sjukt glad att jag inte betalar 690 kr i månaden för ett busskort. Två gånger på typ två veckor har jag blivit stående när det helt enkelt inte dykt upp någon buss. Vad är grejen?!
Stod och väntade på 533an i 15 minuter i natt när jag kom med sista tåget. Ingen buss kom.
Fick promenera hem med onda och skavsåriga fötter!
Tummen ner för SL. Big time!

Ikväll blir det utgång med Pia, Sabina och tjejerna.


(http://icanhascheezburger.com)

#1 - - Sabina:

HAHA! :D