söndag

Lördagkvällen blev riktigt bra.
Började med våffelmiddag hemma hos Pie, följt av förande och utgång.

En omgång av "jag har aldrig" sitter ju sällan fel. Sara tog det dock til nya nivåer.

Tessan: Jag har aldrig... (censur)
Sabina: Jag har aldrig... (censur)
Sandra: Jag har aldrig... (censur)
Sara: Jaag... gillar att vara överst!
(tystnad)
följt av förvånat asgarv från samtliga.
Jag har aldrig? Eller vad spelade vi, egentligen?
Haha!

Efter lite klargörande fick "jag gillar att vara överst" tolkas fritt. Överst i allmänhet liksom? "I wanna be on top!" typ.

Väl inne i stan splittrades sällskapet något. Men vi hade kul iaf!
Dumdryga vakter klarar man sig dock utan. Finns det mer bittra människor än krogvakter? Huh!
Blev iallafall en hel del dansande innan vi började få ont i fötterna och nattamat blev nästa anhalt. Sen hemgång.

Oh gäsp.

Nu är det vintertid också, tydligen!