äsch, fuck morning glory

Ont i hela kroppen!
Red igår igen. Och mockade. Och vägde upp höpåsar. Och kvällsfodrade.
Är ganska ringrostig just nu. När man väl lärt sig rida är det nog som att lära sig cykla, det sitter där. Men jag känner att man tappar timing och de fina hjälperna rätt fort ändå.
Hjärnan säger en sak, sen tar det längre tid för kroppen att reagera på vad som behöver göras.
Intressant.

Jag och plåster har en intressant relation.
Plåster sitter antagligen på ett ställe av en anledning, men hur kan man låta bli att pilla?
Plåstret jag haft på halsen där födelsemärket en gång satt har börjat klia lite. Tänkte att äh, det får sitta.
Några minuter senare låter det "riiith" och plåstret är borta.

Ooh, fiint....
Oj...
Blod?
Blod!
Eh?!

Det var bara en liten, liten droppe. Som för att säga:
"men-förihelvetepucko!-plåstret-kunde-väl-suttit-en-dag-till-iallafall?!-"

Var tvungen att göra samma grej med plåstret på ryggen. Större framgång där.
Satte på ett plåster på båda ställena. Just in case.

Är det dags för helg igen?
Denna vecka gick fortare än fortast! Snabbare än snabbast!
Idag blir det lite mer ridning. Tar hand om hästen under dagen skulle jag tro.

Ska cykla förbi SATS och lämna in ett intyg(?) som visar att jag ska ut och resa. Från och med nästa månad blir medlemsskapet låst i 12 månader framöver = en månadskostnad mindre = 510 kr rikare varje månad.
Ringde igår och pratade med Ikano där jag har mitt lån. Ökade på avbetalningstiden så jag får en lägre månadskostnad där också.
När jag åker kommer jag då bara ha 2 fasta månadskostnader
Känns bra.

Vid den här tiden om 56 dagar, eller 8 veckor, sharp, går planet ner för landning i London.
Vid den här tiden om 56 dagar, eller 8 veckor, sharp, kan vi säga att planet till Hong Kong går om 1,5 timme.

Jag och min onda kropp ska sitta framför datorn några timmar till.
Sen bär det av mot stallet.

Jag fick skavsår av de nya ridskorna förresten.
Skit.

Hemsidan till Annas pappa är klar.
Till slut.
Det blev ett litet projekt.
Men extrapengar är alltid välkommet.

Cheers.
#1 - - Lovisa:

Hallå gumman! Går det bra med ridningen? ;) Inte hört nått från manly, så gissar att det är okej.. Positivt det i så fall ju. Men vi delar ju på det såklart, så händer inget har du några hundralappar tillgodo på mig ;) ps. fick ett meddelande från sin skånegrabb på FB ;P Kramar!