löningsdag och en batman i knät

- 50 dagar.

Snörvel.
SNÖRVEL!

Var i stallet igår. Lunchfodrade. Svettades som efter ett aerobicpass. Kroppen inte helt kry.
Var vettig nog att inte rida iallafall. Tog med hästen ut på en promenad.
Det var trist.
Fick släpa hästen runt Bollstanäs. På riktigt.
Hon tyckte uppenbarligen inte det var lika spännande med promenader som Errata.


Var förbi SATS igår och pratade med dem om att frysa mitt medlemsskap. När jag var där för någon vecka sen frågade jag om det gick att frysa från och med oktober, eller om man bara kunde frysa det i anslutning till resan.
"Äh, det är inga problem. Vi kan frysa det från oktober" sa tjejen i receptionen.
Nu fick jag prata med en annan tjej.
Det gick absolut inte att frysa kortet från och med oktober. Inte från och med 1:a november heller.
Från och med 14:e så klart.
Jaha, sa jag, så jag får en faktura för en halv månad då eller?
"Ja. Så blir det nog."

Well well.

Har suttit en stund med en Batman i knät.



Han somnade.

Har försökt hitta en länk till något jag läste på text-tv igår. Nicole Kidman hade badat i en sjö i Australien under en filminspelning. Efter det hade hon blivit gravid. Hon berättade lyckligt att 6 andra kvinnor som också badat i sjön även hade blivit gravida.
Hade tänkte anteckna vad sjön hette.

Inte en chans att jag ens doppar stortån där i, menar jag.