sanningens ord

"Nej, nej jag vill inte veta. Om jag inte vet något behöver jag inte ta ansvar!"

Har precis beställt dessa från Naturkompaniet:

Tänkte att ett par ordentliga skor kan vara bra att ha.
Kan ju eventuellt bli en del promenader.
Tänker också ett steg längre än vad man skulle kunna tro, och beställer dem redan nu för att kunna gå in dem.
Skavsår är redan en överhängande risk, så varför öka på den?
1-0 till mig.

En cheesy kommentar, men satt ändå bra en dag som denna (läs: förkyld och jävlig, snörvlar och hostar)
Sitter med hunden i knät. Niklas kommer förbi.

- Åh söt söt du va då... Och ja, hunden var också fin!

Thanks.

Idag är det nog människor som säger att hösten är riktigt mysig.
De får hålla sig på sin kant, och jag på min.
Det här vädret är mysigt. Deal. Värme kvar i luften, blå himmel, solsken. Lite röd-gula löv på sina ställen.
Men! Men, men, men! But!
Det dessa människor inte tänker på är att det här inte är hösten. 
Det här  är bara en kuliss.
(HAH!)
Som om svensk höst faktiskt skulle se ut så här i reality?
Svensk höst innehåller till 98% grå himmel, mörker, blåst, lera och horisontellt regn. Och kalla fingrar och förkylningar.

För all del. Jag har inget emot kulisser. Trevligt väder vi har idag.
Bara jag slipper höra att hösten är "mysig".

Har skickat efter ett Ica Bankkort idag också.
Det är gratis att göra uttag utomlands.
Perfa.
#1 - - Sabina:

Haha hösten ÄR ju mysig! Men bara nu när det är en kuliss..det kan jag i och för sig hålla med dig om..

Synd att den inte kan vara såhär jämt.



But still...mysig! Vill inte du hoppa och lägga dig och rulla runt i alla höstlövshögar på marken? Eller är det bara jag?

#2 - - Sabina:

P.s Tack för att du höll tummarna, men gör gärna det imorn med. För jag hann inte ringa idag..haha..



Kram på snoriga Sandra