mwah

Sitter här och tårarna rinner. Lite otippad anledning dock.
Lyckotårar!
Hur ofta händer det egentligen?

Ibland bubblar känslor över lite för mycket liksom. Skenar hej vilt och jag vill inte stoppa dem för allt i världen.

Fick inte fortsätta jobbet efter 2 veckors upplärning men hey, their loss. Just nu finns det bättre tankar som väger upp de negativa.

Jag får fira jul tillsammans med familjerna i år. Kommer nog bli min fattigaste jul någonsin och om jag fick välja hade vi struntat helt i julklappar (really..?). Men just nu är det snö ute, jag ser fram emot mysiga dagar under jul, ska äta massa julmat som kompensation för förra året, kommer bli glögg och kalle anka och julgran.
Efter julmys blir det flyg till Manchester den 28:e till älskade M. Blir nyårsfirande i London.
Den 22:a december firar vi ett år förresten. Galet. Vi skjuter upp firandet till den 29:e.



Nyårsafton 2008. Utsikten från Botanic Garden - Harbour Bridge i bakgrunden, Operahuset, och en himla massa båtar på första parkett inför fyverkerierna.